donderdag 31 mei 2012

31 mei





Dit was de verjaardag van mijn tante Rena. Helaas is ze veel te vroeg overleden het was een zus van mijn moeder. Mijn moeder vertelde me wel eens dat zij over mijn geboortedatum eigenlijk heeft gelogen.
Ik kwam eigenlijk na 24 uur op de wereld maar zij en mijn vader vonden het beter om me voor 24 uur aan te geven. Anders zou ik op de zelfde dag als mijn tante mijn verjaardag vieren en dat vonden ze lastig en niet leuk.
Nou ik ben er niet minder om geworden en mijn tante ook niet hoop ik. Dus vierden we onze verjaardagen op onze eigen wijze.
Nu eens even de tuin opleuken vandaag. Hopelijk blijft het droog en kan ik even flink aan de slag.
Ik heb er zin in moet ik zeggen. Heerlijk een dagje tuinieren.




Groetjes



Het zal een fleurige boel worden om het huis.
Groetjes en tot morgen. 

Geen opmerkingen: