woensdag 30 mei 2012

30 mei




Ja lieve volgers en lezers het is vandaag een bijzondere dag.
Precies 61 jaar geleden ben ik geboren in Winschoten.
Het ziekenhuis aldaar.
contact foto Het zag er natuurlijk heel anders uit voor 61 jaar geleden en het hete toen het Sint Lucas ziekenhuis nu het Ommelander ziekenhuis. De wereld heeft gelukkig niet stil gestaan.
Heb er maar een paar dagen gelegen en toch is dat een hele ingrijpende gebeurtenis in je leven.
Want ik heb niets verder met Winschoten en toch moet je altijd en overal je geboorteplaats invullen en is het altijd Winschoten terwijl je er maar even geweest bent.
Ach het is toch wel een mooie stad en het rosarium niet te vergeten.
Mijn moeder was bang dat het niet goed zou gaan omdat mijn oma veel geboortes heeft gehad die allemaal zijn overleden. Dus ze ging naar het ziekenhuis en o jee daar kwam ik.

 Op de trappen van het ziekenhuis en ik plaste gelijk over de dokter heen. Nooit meer bijgeleerd....volgens mij. Heb wel vaker over dokters geplast......getuigd niet van respect. Maar ach het zij zo. Vandaag een rustig dagje. Vier mijn verjaardag samen met Max op een andere dag samen met een aantal genodigden op een mooi plekje.
Heb nog genoeg te doen met de spullen in huis. Er lag me toch een berg post en er kwam gelijk al een ambtenaar van de gemeente langs om met me te praten over mijn protestbrief inzake de ozb belasting.
Nou ik hoop dat het gesprek er toe bijdraagt dat ik in ieder geval niet hoger wordt aangeslagen zoals de bedoeling is. Ben benieuwd.
Verder moeten er natuurlijk boodschappen gedaan worden en moet de computer worden opgeschoond. Had ik al veel tijdens de reis gedaan maar toch er blijft veel achter en dus ook daar mee aan de slag.
En natuurlijk alle foto's uploaden en daar mee aan de slag.
Maar dat moet nog even wachten.
Heb nu het voornemen om vanaf zondag net te doen of ik weer op reis ga en mijn verslag en foto's te plaatsen in het blog. Kan ik zelf nog even nagenieten en jullie hopelijk ook.
Tot zover maar weer. Nu ga ik aan mijn verjaardag beginnen.
Groetjes 

Geen opmerkingen: