zondag 26 januari 2014

Zondag

zondag 26 januari 
Wij zijn weer thuis van een gezellige avond en weten nu hoe het is afgelopen.
Alle verwikkelingen rond het RODE SLIPJE. Vrouwen van NU bedankt.
Voor de liefhebbers de spreuken van de afgelopen week.

Niks zo old as t nijs van guster.
Leef ien vree mit buren mor hoal t schut nait vot.
Speulen is gain kunst, mor stoppen. Nije boan, nij gezoes.

Ik neem aan dat iedereen het wel begrijpt. Zo niet laat het me weten dan probeer ik het te vertalen.

De komende week heb ik een druk programma, 4 afspraken voor mijn vrijwilligers werk.
Dat is best veel, gemiddeld ben ik toch ongeveer 3 uur per gesprek bezig.
Dus dat wordt de komende week even flink aanpoten.
Daarnaast nog wat bezoekjes afleggen en ook nog de boel even flink door om het nest schoon achter te laten. We gaan volgende week zondag een weekje weg en daar verheugen we ons op.
Vlieland we komen er aan.
 We gaan met Dokter Deen op stap.

Maar eerst nog even hier thuis aan de slag. En ik hoop dat die rot winter weer vertrekt.
Hang me nu al de keel uit. Nog maar een paar dagen vorst en dan die rot sneeuw.
Een dikke laag en dan kun je ook nog sneeuw gaan schuiven. Dat is nu echt niet waar ik op zit te wachten.
Maar god het hoort er bij het is winter. Moet zeggen zo achter de ramen het lijkt wel mooi.
Dus hou ik dat maar voor ogen. En maak een paar mooie foto's.

Ter afsluiting een stukje Gregoriaans.  Even zoeken .......
Het adorate deum.
Een fijne zondag en tot morgen.

Geen opmerkingen: