woensdag 15 januari 2014

vakantiebeurs

woensdag 15 januari
De maand januari schiet al weer op en vandaag start de vakantiebeurs in Utrecht.
De toegangskaarten liggen hier gereed en morgen gaan we op verkenning uit.
Ik ben er één keer geweest en je kunt in één dag de hele wereld over.
Geweldig vond ik het toen en ik heb veel ideeën opgedaan voor mijn pelgrimstocht toen.
Kijken welke inspiratie we morgen op doen.

Gisteren een vrij drukke dag gehad. Een gesprek gevoerd in het kader van mijn vrijwilligerswerk en 's avonds op bezoek geweest bij de oud onderwijzer van Max en zijn vrouw. Was heel gezellig.
Altijd mooi om die oude contacten te onderhouden.
Zo vliegen wij door de tijd en de maand en staat februari al weer te trappelen.
De jaarvergadering voor de VVE moet voorbereidt worden en allerlei gesprekken in het kader van mijn vrijwilligerswerk staan nog gepland. Druk druk.....maar wel leuk.


De bezige bij blijft bezig.
Zoem zoem zoem.
Een fijne dag allemaal. 

Geen opmerkingen: