dinsdag 21 januari 2014

blue monday

dinsdag 21 januari
Het was gisteren geen Bloody Monday .....maar Blue Monday. Alles goed gegaan?
Hier wel. 
Op Facebook loopt veel over de Groningers. Allerlei leuke ludieke acties en mooie kreten. 
Nadat ik het gelezen en gezien heb, Like ik ze en plaats ik ze op mijn eigen tijdlijn. 
We moeten waakzaam en waar nodig in opstand komen. Ik zal er nog een aantal plaatsen hier onder. 







Dit zijn een aantal kreten. 
Zaterdagmiddag was het in Kolham een hele belevenis. Een enorme stoet auto's reed langs de gaslocatie.

We hebben ze goed aangemoedigd. Radio/TV en veel fotografen waren aanwezig.
Mensen we moeten voorkomen dat bij het betreden van de Provincie Groningen niet deze borden moeten worden geplaatst. 

Een fijne veilige dag wens ik jullie allemaal toe.




Geen opmerkingen: