zondag 5 januari 2014

afvallen

zondag 5 januari
De eerste zondag van het nieuwe jaar. De winkels hebben het de komende weken erg rustig.
De aanbiedingen en opruimingen vliegen je om de oren en de folders vliegen door de brievenbus.
Wij hebben niet zoveel nodig. De boodschappen voor de hele week al weer in huis en we willen afvallen. Dus eten we minder en snoepen al helemaal niet. Dat wordt een rustige maand wat de mond en de maag betreft. Volgende maand zijn we vel over been als we niet oppassen.........maar dat laatste doen we dus het valt allemaal wel mee.
De zeven tips heb ik in mijn hoofd geprent.


De 7 afval tips

Als je de onderstaande tips opvolgt dan zul je in 5 weken tot wel 10 kilo afvallen.
  • Tip 1: Kook zelf
  • Tip 2: Haal geen suiker en granen in huis
  • Tip 3: Leer juicen (sappen drinken)
  • Tip 4: Snack rauw
  • Tip 5: Weeg je één keer per week
  • Tip 6: Informeer vrienden en collega’s
  • Tip 7: Bestel Jasper’s boodschappenlijst (gratis)
Met deze tips en alle dingen die ik in de praktijk geleerd heb moet het gaan lukken. 
Er zullen wat kilo's af moeten. 

Eerst nog even de witlof schotel opeten vanmiddag......maar dat hoeft niet......als je een kleine hap neemt hou je nog wat over voor morgen...........denk daar maar eens aan. 
Af en toe moet mijn maag even knorren.......dan weet ik dat ik goed ga.....en val ik af.......
Zo dit is weer genoeg voor vandaag......nog een stukje kerkmuziek voor de zondag en de groeten allemaal. 
Tijdens mijn pelgrimstocht door Spanje heb ik mooie muziek kunnen beluisteren en mooie landschappen kunnen bewonderen. 
Een kleine impressie volgt hier onder. 


Geen opmerkingen: