woensdag 8 januari 2014

utopia

woensdag 8 januari 

15 halve gare Nederlanders werken mee aan een realityshow van SBS6. Heb gekeken naar de start en kan zo al een aantal aanwijzen die het nog geen maand volhouden. Het is weer gekken werk voor mensen die niet weten waar ze aan beginnen. Een koe melken met handschoentjes aan.....hoe gek ben je. 
Dan ook nog dat gelul over dingen waar ze helemaal geen verstand van hebben en ook niet krijgen. 
En dat gejank na een paar dagen van huis. Zitten volwassen ???? mensen te janken als kleine kinderen. 
Hoe belachelijk wil jij je zelf maken. Ze wisten waar ze aan begonnen en dan zo stompzinnig zitten janken om het gemis......kom zeg was er dan niet aan begonnen. Ik zal af en toe wel even gaan kijken, want ik wil nu weten of ik het goed heb dat in de eerste maand er zeker 2 vertrekken. 



Utopia

Utopia kan verwijzen naar:
De vijftien bewoners van de nieuwe Nederlandse realityshow Utopia, zeg maar de 'next level' Big Brother,
zijn buitengewoon inventief, zo stelt de programmaleiding tevreden vast. 
In het programma bouwen de deelnemers een jaar lang zelf aan een compleet nieuwe gemeenschap. 
In Utopia zijn er geen regels, geen wetten en geen machtsverhoudingen. 
Utopia is bedacht door John de Mol, de media-tycoon die eerder uitpakte met Big Brother en The Voice.

Het is hier in ons huis weer helemaal spik en span. De kerstsfeer heeft plaats gemaakt voor orde en netheid. 
De ramen gelapt, vitrage gewassen, alles gestoft en gezogen en alles weer eens vernieuwd en ververst. 
Het is weer heerlijk wonen zo. 
Laat die mensen daar maar wonen in een paar oude schuren onder erbarmelijke omstandigheden 
en ruzie maken want daar draait het op uit.
Dit is Utopia gezongen door een japanse zangeres, verstaan doe ik het niet. 
Het past wel bij dit programma vind ik.
Ik wens jullie een fijne dag toe. 
 

Geen opmerkingen: