zaterdag 11 januari 2014

de moderne communicatie

zaterdag 11 januari 
Gisteren maar eens even een Twitter account aangemaakt. Ben benieuwd hoe dat gaat werken.
Las in de krant laatst een stuk over hoe het moet als je dood gaat.
Met al die moderne communicatie en de accounts in Facebook, Twitter, Google+ en wie weet wat nog meer. Kan het gebeuren als je dood bent dat deze accounts nog bestaan en niemand ze meer kan verwijderen. Zo gebeurt het dat je een bericht krijgt van iemand die allang is overleden.
Dat wordt straks de toekomst. Eigenlijk vind ik dat wel leuk. Blijft er toch nog iets van je rond waarden op deze aarde. Maar de ontvangers worden waarschijnlijk in verwarring gebracht en zullen het wellicht als schokkend ervaren.
Daarom werd er gewaarschuwd dat mensen hun inloggegevens aan iemand toe moesten vertrouwen opdat zij er iets aan kunnen doen.
Ik moet er nog maar eens over nadenken hoe en wat ik er aan ga doen.
Voorlopig vind ik het leuk om bezig te zijn met deze materie en heb al veel oude bekenden en mensen vanuit mijn werk en allerlei andere zaken ontmoet. Zo blijf je betrokken bij de wereld en komt er allerlei informatie naar je toe. Ik vind het tot nog toe een verrijking.
Twitter
Alle buttons op een rij. Wie van jullie zit er op en heeft mij gevonden?
Laat het me weten.
Zo nu hebben we ze allemaal gehad. Ik vond de google song wel leuk.
Een fijne zaterdag allemaal. Groetjes 

Geen opmerkingen: