donderdag 16 januari 2014

Opstand

donderdag 16 januari
Groningen komt in opstand en dat is maar goed ook.
Groningers in opstand
We worden helemaal leeg gezogen en mogen met de naweeën blijven zitten.
Den Haag vindt het prachtig die inkomsten maar geven niet thuis als er wat voor terug moet komen.
Die politici daar zijn een stelletje blaaskaken die totaal geen interesse hebben in ons.
Nu komen ze wel weer in hordes deze kant op om mooie sier te maken voor de gemeenteraadsverkiezingen. Dat is puur eigen gewin. Die blaaskaak van een Samsom ook was hier gistermiddag met zijn vaag gepraat en zijn eeuwige glimlach. Het is een achterbaks vies ventje. Ik stem nooit weer op de PVDA als die vent nog langer het geluid van de PVDA verkondigt. Het is een glibber kan me voorstellen dat zijn vrouw bij hem is weg gegaan. Laat hij toch mooi gaan samenwonen met die Rutte ook zo'n niets nut. Kunnen ze lekker naar de Olympische spelen gaan. Leuk reisje want daar gaat het om. Maar wij in Groningen laten van ons horen en hopelijk binnenkort van ons voelen. Het is schandalig zoals deze meute uit Den Haag met ons omgaat.
Zo ik ben mijn gal weer even kwijt.
afbeeldingHet zal hem een rotzorg zijn.
Maar hij is er nog niet........hij zal er hoofdpijn van krijgen. We zullen hem en die andere zooi tergen.
 Ik ben een echte Groninger en ik ben het echt zat.
Heb ooit gezegd liever eet ik droog brood in Groningen dan een belegde boterham in de randstad en dat is één van mijn beste beslissingen geweest in mijn leven en ik heb er absoluut geen spijt van. Ik zal strijden voor mijn moeder en vaderland het Groninger land.
Wij Groningers kunnen het zo mooi kort en bondig zeggen. Zie onderstaande.
Zo wij gaan naar Utrecht om de vakantiebeurs te bezoeken. 
Kijken waar we naar toe gaan deze zomer. 
Fijne dag allemaal. 
En let op de Groningers komen in OPSTAND.



Geen opmerkingen: