donderdag 30 januari 2014

Claudia de Breij

donderdag 30 januari
Zondagavond was Ivo Niehe bij Claudia de Breij op bezoek.

Wat een mooi gesprek was dat.
Wat was die vrouw open over haar leven en haar zienswijze. Mooi om mee te maken het zit nog steeds in mijn hoofd en helemaal nu ik op Facebook het lied van haar steeds zie passeren. Heel mooi vandaar dat ik het hier ook maar even laat horen als je het wil, klik het aan.
Mag ik dan bij jou. Een heel mooi nummer maar ze heeft er zoveel.
Zo als deze begrafenis.
Maar op YouTube staan er veel van haar.
Helemaal top deze vakvrouw.
Wij gaan vandaag een flinke wandeling maken en een dagje naar onze hand zetten.
Gisteren weer hard gewerkt in het kader van ons vrijwilligerswerk en dan is het goed uitrusten vandaag.
Heb ook een flinke opruimactie gehouden in onze computerruimte.
Dus wie weet gaan we daar vandaag ook nog wel even mee verder.
Ik wens jullie ook een fijne dag toe.


Geen opmerkingen: