woensdag 29 januari 2014

spelletjes

woensdag 29 januari
Het dreigt uit de hand te lopen.
Ik speel al een poos spelletjes op de computer. Dit is echt verslavend.
Maar volgens mij heb ik het nog in de hand.
Ik doe mee aan vier spelletjes.

Land leven......heel leuk en verslavend.......zit ook lekker in het spel.
candy-crush-saga-facebook
Candy Crush.....ook leuk maar ik zit vast en ben bang dat ik binnenkort het bijltje er bij neergooi.

Farm Heroes.....ook leuk maar ook daarin zit ik vast en begin de lol er af te krijgen.

Safari Escape....vind ik niets meer aan en daar stop ik mee.
Nu ik het zo op zit te schrijven denk ik, stop er dan helemaal mee.
Maar via dit spel heb ik wel leuke ontmoetingen. Mensen die mij aansporen en ik hun. Af en toe vragen ze iets van je en ik van hun en geef je iets en ik krijg iets terug. Dus ik weet nog niet wat ik ga doen.
Heb wel een weerstand tegen de aanbiedingen die er steeds tevoorschijn komen en wat als je niet oppast geld gaat kosten natuurlijk. Maar je wordt wel alert op allerlei zaken en je leert snel te handelen met de computer. Dus er zitten voor mij nog vele voordelen aan die nog niet helemaal opwegen tegen de nadelen.
Maar als de zomer weer in aantocht is dan stop ik er wel mee, want ik wil niet de hele tijd achter de computer zitten natuurlijk. Dan trekken we er weer op uit.
Gisteravond ben ik op een huisbezoek geweest. Dat was een zeer intensief gesprek en ik heb echt even tijd nodig gehad om bij te komen. Vandaag ga ik de papieren in orde maken en opsturen naar het Hoofdkantoor met de verslaglegging afwerken en dan is het even een dikke week geen Yarden.
Even rust en een paar dagen naar Vlieland. Gezellig en leuk hoop ik. We zien er naar uit.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne woensdag toe en hopelijk tot morgen.

Geen opmerkingen: