donderdag 9 januari 2014

OV

donderdag 9 januari 
Vanmorgen op de koffie bij Riepma.
Gistermiddag een bezoek gebracht aan het Groninger museum.
Mooie tentoonstelling. Van de kunstverzameling van Gustav Rau.
Werken van Monet, Liebermann, Snijders en van Goyen. Geweldig zoals het was opgesteld.
Complimenten aan de conservator.
PICART, Jean-Michel, Bloemstilleven, z.j., olieverf op doek, Collectie Rau
Vervolgens ook de tentoonstelling van Jaime Hayon ...Funtastico bezocht.
Dat vond ik zo bijzonder dat ik daar diverse foto's van heb gemaakt.

Een schaakbord. ....levensgroot. Op bepaalde tijden wordt er ook geschaakt.



Na al dit moois terug naar huis met de bus. Alles verliep prima en thuis lag post van Arriva. 
Onze reis naar Berlijn die zo slecht begon omdat de treinen niet reden vanwege een stroomstoring. 
Geld terug gevraagd en de reactie was: € 4,85 terug of twee dagkaarten voor € 24,60. 
Daar hoefde ik niet lang over na te denken. We gaan binnenkort met de trein naar Harlingen en dan is een dagkaart van harte welkom. Dus dat geregeld.
Vervolgens de prijsvraag opgelost in de OV krant. 
Deze opgestuurd en nu wachten op de prijs. 
Voor wie ook wil winnen;
De zin luidt:
Thuis of onderweg met de nieuwe Qbuzz website heb je altijd de actuele prijs en vertrektijden bij de hand!
Als je deze zin opstuurt naar communicatie@ovbureau.nl dan maak je ook kans op een mooie prijs. 
Succes en de groetjes ik ga koffie drinken. Een fijne dag allemaal. 



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Waar zijn de Groninger spreuken gebleven?

pelgrim zei

He wat leuk ik krijg een reactie. Die ga ik zondag weer invoeren. Heb een dagkalender en daar ga ik dan beginnen met de spreuken van de afgelopen week. Bedankt voor je reactie.