donderdag 10 oktober 2013

Tineke Schouten

donderdag 10 oktober
Zou het mijn geluksdag worden?
Ach eigenlijk heb ik heel veel geluk en hoeft het niet meer te worden. Ik ben een gelukkig mens.

Gisteren was het voor Max zijn eerste dag bij Yarden als vrijwilliger.
Voor mij was het wel even weer wennen alleen, maar ook goed.
Heb alles in en rond het huis winter klaar gemaakt.
Veel potplanten weg gegooid en spullen opgeruimd.
's avonds zijn we naar de schouwburg geweest.
De eerste voorstelling van dit seizoen. Tineke Schouten.
Zondag was ze nog bij Harrie Mens in de uitzending.
Haar voorstelling "Het moet niet gekker worden"
Was heel erg leuk.

Ik dacht gisteren ook HET MOET NIET GEKKER WORDEN toen ik hoorde op de radio dat
de vertrekkend burgemeester van Groningen nog een half jaartje wachtgeld wil hebben omdat hij daar recht op heeft. Die man neemt zelf ontslag, neemt een vrijwilligersbaan en wil nog wel even een half jaar worden doorbetaald. Die man deugt echt niet.....vond ik altijd al trouwens.
Hij heeft alles in het honderd laten lopen en nu poetst hij de plaat en wil geld.
Een schop onder zijn......moet hij hebben.
Bah wat kan ik mijn ergeren aan dergelijke mensen.
Maar goed ik kan er niets aan doen.

Wij gaan waarschijnlijk even naar Leer vandaag om daar naar de markt te gaan en over de kermis te lopen.
Eén ding is zeker ik moet tussen 16.30 en 18.30 bij de huisarts zijn voor de griepprik.
Als ik die heb gehad ben ik weer gewapend voor de winter tegen de griep.

 Een fijne donderdag allemaal.

Geen opmerkingen: