maandag 14 oktober 2013

terug kijken

maandag 14 oktober 



We zijn gisteren naar Groningen gegaan met de bus om naar de finish te gaan van de 4 mijl.
Om 13 uur in de bus en rond 13.30 uur stonden we bij de finish.
Hier volgen wat foto's rond de finish plaats.







De dekens lagen al klaar om de stumpers die binnen strompelden toe te dekken. 
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik niet weer ga kijken. 
Het is afschuwelijk om mensen te zien die of zo nodig moeten laten zien hoe goed ze wel niet zijn of moeten laten zien dat ze het eigenlijk niet kunnen en dus staan te hijgen en blèren dat ze het zo moeilijk hebben gehad. Dan vraag ik me af waarom doe je het dan. Het riep bij mij dan ook teveel herinneringen op van de toch om de noord. 
Ook dit was weer fantastisch georganiseerd maar dat massale het is niets voor mij. 
Ik ging dan ook weer behoorlijk ruig in de kop op weg naar het station met als gevolg dat ik dus op een zebra voorrang heb en dat ook neem. Komt er een fietser aan met de telefoon aan zijn kop en een bos bloemen in de hand en ik loop door en hij fietst door. Ik had de neiging om het van zijn fiets te trappen, maar uit zelf bescherming heb ik een ietsje ingehouden. Met als gevolg dat hij net niet van zijn fiets flikkerde.
Max zegt dan, dit loopt nog een keer op een enorme ruzie uit. En daar heeft hij gelijk aan. Dus ik niet weer naar zo'n happening dat is niet aan mij besteed. De mensen hebben alleen maar prestaties en geldingsdrang in zich en dat komt op een hele vervelende manier naar boven vind ik. 

Vandaag een heerlijk rustig dagje. Gezellig genieten van alles in en om het huis. 

 Ook een fijne dag toegewenst.

Geen opmerkingen: