donderdag 17 oktober 2013

Joure

donderdag 17 oktober 
Het was erg gezellig in Joure gisteren bij de oud collega van Max en oud dorpsgenoot van mij uit Kolham.


We zijn niet in deze straat geweest, maar het is wel fijn er even te zijn. We zijn er wel eens doorgelopen toen Max zijn oud buurman daar verbleef in een verpleeghuis. Deze keer kwamen we in een heel ander deel van Joure. Ik heb me verbaasd over het vele groen en de mooie waterpartijen en mooie kunstwerken. Waarvan ik er één op de foto heb gezet.
Is dit nu niet prachtig. Tijdens het maken van de foto had ik niet door hoe mooi zij weerspiegelde.
Dit is de andere kant, met daar achter die prachtige waterpartijen. 


Het zal je huis maar zijn. 
Je kunt aan alles zien dat Joure een welvarend dorp is. Ik denk dat Douwe Egberts daar debet aan is. 
De grootste werkgever daar volgens mij. 
De ontvangst was aller hartelijkst en de verrassing zeer groot toen ze ons mee namen naar een groot wok restaurant om daar lekker met elkaar te gaan eten. 


Restaurant Wok Ming



sfeer
Hier hebben we heerlijk met elkaar zitten tafelen tot in de kleine uurtjes en rond 23.30 uur waren we weer thuis en konden we lekker nagenieten van een heerlijke dag.

En vandaag op naar de brillenman.....dat wou ik gisteren doen maar heb ik tot vandaag uitgesteld en dan vanmiddag naar Gieten voor een bezoek aan de secretaris van de Vereniging van Eigenaren. Als bestuur moeten we een aantal zaken overleggen. Daar worden we om 14 uur verwacht.
Als er nog wat tijd over is nog even langs het graf van mijn ouders om die winter klaar te maken.
Dan is de dag ook al weer ruimschoots gevuld.
Een fijne dag allemaal.



Geen opmerkingen: