donderdag 3 oktober 2013

Amsterdam

donderdag 3 oktober 
Het was gisteren mooi weer en ik heb genoten van de reis naar en van Heerenveen. Ik heb in Heerenveen het hele Crematorium mogen bekijken en ben ingevoerd in de werking van de I-Pad. Dus ik ben er nu helemaal klaar voor. "s middags zijn we naar de Slochterjaarmarkt geweest. Het was erg winderig....Daar hadden veel kooplui last van met als gevolg dat hun waar weg vloog. En het was best koud, ondanks dat de zon zo heerlijk scheen. Ik vond het ook niet zo erg druk.

Vandaag gaan we naar Amsterdam.
We gaan met de trein van 9.15 vanuit Groningen en hopen om 11.30 uur op centraal aan te komen.
Vandaar gaan we lopen naar het Rijksmuseum en hopen daar een aantal uren te vertoeven.
Dat allemaal voor niets. We hebben nog een vrijkaart en met de museumjaarkaart is het allemaal goed te doen. Volgens mij wordt het smullen vandaag.
Morgen zal ik verhalen of de nachtwacht er nog hangt.





Het melkmeisjeHet melkmeisje (Johannes Vermeer) We gaan het bekijken en er van genieten.
Groetjes
Het melkmeisje
Het melkmeisje





Geen opmerkingen: