woensdag 2 oktober 2013

feest

woensdag 2 oktober 
Het is feest in de omgeving. Licht en Klank week in Siddeburen en de Slochterjaarmarkt vandaag.
Dat laatste is gisteravond geopend met een spectaculair vuurwerk.
Dit is niet de show van gisteravond maar het geeft wel aardig weer wat we gezien hebben.
Vervolgens zijn we naar Siddeburen gereden om daar even te genieten van de versiering en de lichtjes.
Het was gisteravond de waxinelichtjes avond.
 Veel mensen hadden hun best gedaan om
in de tuin en voor de ramen waxinelichtjes te laten branden. Mooi gedaan en prachtige verlichting.
Daarna zijn we weer naar huis gereden en hebben heerlijk genoten van een warm kopje koffie.
Vanmorgen ben ik al op weg naar Heerenveen.


Daar moet ik om 9.30 uur zijn in het Crematorium Schoterhof voor een instructie op de I-Pad.
Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. J.l. maandagochtend was ik al in het uitvaartcentrum in Groningen en heb ik ook al veel meegekregen van wat er allemaal op kan worden gedaan in het kader van mijn functie.
Ga direct een hoes kopen want zo onbeschermd vind ik geen goed idee. Een pen (Stylus) heb ik al, want dat werkt heerlijk op een tablet. Krijg je tenminste niet van die vette vingers op het scherm en als je mensen iets wil laten zien lijkt het me ook wel handig dat je een soort aanwijsstokje hebt in plaats van je dikke vingers en hand voor het scherm.
Wellicht als we nog even wat tijd hebben gaan we vanmiddag nog even naar de Slochterjaarmarkt en dan is de dag al weer om.
Wat vliegt de tijd toch snel voorbij.
Op de dagkalender voor vandaag staat:
Veranderen gebeurt wanneer het verlangen de angst overwint. 
Een gezellige dag wens ik jullie toe. 

Geen opmerkingen: