maandag 21 oktober 2013

gezellig

maandag 21 oktober 
Het is al weer maandag en het is nog na genieten van gisteren.
De heen reis is voortreffelijk verlopen en om 13 uur waren we in Scheveningen.
Daar hebben we geluncht in het restaurant van het Circustheater.
Daar heb ik een pompoensoep genomen en een heerlijk broodje met een glas jus.
Om ongeveer 14.15 uur zijn we naar binnen gegaan en we zaten prachtig.
Op rij 4 en dat is een mooi plekje. Kun je goed ziet wat er op het toneel gebeurt en je bent in de pauze ook zo weer buiten. Kun je snel even naar het toilet en een drankje halen.
Maar o wat is dit een mooie show. De mensen zingen en acteren prachtig. En de teksten, je ligt af en toe werkelijk in een deuk.
Moeder overste kwam net aan met de taxi. 
Het klooster was nog gesloten. 

Dit was na afloop toen mochten we nog even een foto maken. 
Het was werkelijk genieten van het begin tot het einde. 
Na afloop hebben we nog even een vorkje geprikt aan het strand en zijn toen weer terug gereden en waren om 22 uur weer thuis. 

Vandaag wordt het een rustig dagje en gaan we afhankelijk van het weer even fietsen of een flinke wandeling maken. 

Verder moet ik me voorbereiden om mijn vrijwilligerswerk. Heb een eerste aanmelding gekregen en ga een afspraak maken. Als uitvaartwensenconsulent ga ik in actie komen. 

Op de dagkalender staat:
Mensen zijn overal op voorbereid, behalve om uiterst serieus genomen te worden. 
Ik zal zien hoe het gaat verlopen. 
Tot morgen 



Geen opmerkingen: