woensdag 16 oktober 2013

één jaar samen

woensdag 16 oktober 
Het was gisteren een bijzondere dag. Max en ik waren precies één jaar samen.
We hebben dit gevierd met een etentje in de Biechtstoel te Groningen.

Leuk om daar te eten tussen al die heiligen beelden. Je hebt bijna het idee dat je in een kerk zit te eten.
Ik las ergens dat bezoekers de biechtstoel misten, nou ik heb er twee gezien. Erg leuk en bijzonder goed eten en een fijne gastvrije bediening. Dit is zeker de moeite waard om weer eens naar toe te gaan. En wat zo leuk is, je stapt in Kolham in de bus en voor de deur van het restaurant uit en ook weer in en in Kolham weer uit. Het was een geslaagde avond.
Ik hoop dat we nog jaren van elkaar mogen genieten en dat dit nog lang mag duren.
25 jaar zullen we wel niet halen, maar toch even het leuke lied van de Ramblers.

Vanmiddag gaan we naar Joure daar woont een oud collega van Max met haar man en daar gaan we op visite. Lijkt me gezellig. Maar eerst gaan we naar de brillenboer om onze ogen na te laten kijken. 
Kijken of het zicht ook minder is geworden. 
Een hele fijne woensdag toegewenst. 

Op de dagkalender staat een wijze spreuk:
Wat een mens in verwarring brengt zijn niet de feiten, maar de meningen over die feiten. 











Geen opmerkingen: