donderdag 14 november 2013

verbazing

donderdag 14 november 
Ik heb gisteren met verbazing gekeken naar de filmpjes die op internet staan.
We waren in Nes op Ameland en daar lagen nogal wat bomen omver.
Het was jammer van al die oude bomen en de beschadigde gebouwen.
Zat ik gisteren wat te zappen op het net en kwam ik het volgende filmpje tegen.
Dan merk je pas hoeveel krachten er vrij komen bij een storm.
Kun je nagaan hoe het op de Filipijnen moet zijn geweest.
Die storm was volgens mij ongeveer 3 keer zo krachtig.

Het is triest dat daar alle mensen dakloos zijn en nu zonder voedsel en water zitten. Met zoveel slachtoffers die nog geborgen moeten worden.


Dit een heel ander gezicht. Wat een ravage.
Ik kan er niets meer over zeggen. Alleen nog maar luisteren naar een mooi lied van Kelly.

The storm is over now.
Een fijne dag vandaag. Tot morgen 

Geen opmerkingen: