dinsdag 19 november 2013

tuin winter klaar

dinsdag 19 november 
Gisteren de tuin helemaal winter klaar gemaakt. Al het blad verwijdert de zomer bloeiers verwijdert en de bollen gepoot. Kunnen die weer gaan groeien en dat allemaal net voor de winter in gaat vallen. De verwachting is dat het woensdag gaat vriezen en dat er winterse buien gaan vallen. Komt dat even goed uit dat hier dan alles mooi klaar is. Aan het tuinhuis wil ik nog een wintertafereel. Op onze verjaardag hebben we een zomer.....strand tafereel gekregen en die hangt aan de ene kant dan is het mooi dat er een winters tafereel aan de andere kant komt te hangen.


Zo iets lijkt me wel wat, maar het wordt waarschijnlijk een molen in een winterlandschap.
Kunnen we woensdag beginnen te schrijven met de kerst en nieuwjaarskaarten lekker bij de verwarming aan de grote tafel. We hebben ze al gekocht en omdat we een week naar Berlijn gaan moeten we vroeg beginnen.
Vrijdag ga ik mijn oren uit laten spuiten en dan hoop ik dat ook dat weer beter gaat.
Kan ik de sneeuwwals van John Woodhous weer goed horen.
Een fijne dag allemaal.

Geen opmerkingen: