woensdag 20 november 2013

airfloss

woensdag 20 november 
Gisteren gewinkeld in het winkelcentrum Hoge Meren in Hoogezand.
Daar o.a. een Airfloss gekocht. De tandarts wil dat je goed flost en ook nog eens flink met de tandenstoker tussen de kiezen gaat. Ik las in een folder van de Blokker over een Airfloss. En die heb ik aangeschaft. Eens kijken of dat ook werkt zoals de omschrijving aangeeft. Meestal kom ik met deze aankopen niet zo goed weg als de omschrijving aangeeft. Maar ik kan hem uitproberen en mocht het niet voldoen ook nog weer inleveren en het geld weer terug.
Ben erg benieuwd hij staat aan de oplader dus het is nog even afwachten.
Wordt je gevraagd of je ook 10 euro terug wil.
Natuurlijk wil ik dat, dus achter de computer en dat kost je toch een tijd. Maar de 10 euro komt weer deze kant op vanuit Eindhoven.
Ook weer geregeld.
Verder hebben we heerlijk zitten Thee drinken bij de NOVO een stukje van de bibliotheek is ingericht om even een kopje koffie of thee te drinken en je wordt bediend door de verstandelijk gehandicapten die daar werken. Heel leuk en gezellig.
Dit was ook even nodig, want we zijn oud oom geworden en dat hebben we daar even gevierd.
We gaan de kleine binnenkort even bewonderen. Stijn is zijn naam en we wensen hem en zijn ouders heel veel geluk toe.
Vandaag gaat Max naar zijn vrijwilligers werk en ik ga nog even de tuin in om wat ditjes en datjes bij en af te werken.
Dan ligt en staat alles er weer prima bij.
Een fijne woensdag allemaal.

Geen opmerkingen: