maandag 18 november 2013

doof

maandag 18 november 
Vandaag eerst maar eens de dokter bellen voor een afspraak om mijn oren uit te laten spuiten.
Op de computer verschijnen steeds berichten van Schoonenberg - hoorcomfort dat je daar gratis en voor niets een hoorapparaat kunt uitproberen.
Hier heb ik op gereageerd omdat ik laatst een gehoortest heb ondergaan en ik een afwijking heb.
Nu weet ik dat ook wel. Ik mis de hoge tonen en in gezelschap moet ik heel erg opletten en met consenteren op de spreker om het te kunnen volgen.
Maar in de bevestiging stond, ga eerst langs voor een controle of uw oren wel schoon zijn.
Wat blijkt mijn ene oor zit vol en moet dus worden uitgespoten. Daarom dan vandaag maar een afspraak maken om met schone oren een test te kunnen ondergaan op maandag 2 december.

Hoop niet dat ik er zo'n kop bij trek.
Gisteren een leuke dag beleefd. De witlof/kip schotel was verrukkelijk en Jacob en Henny zijn op bezoek geweest. Jacob en Henny zijn oud collega's van Max. Het was heel gezellig. We hebben veel dingen uitgewisseld van diverse aard. Vandaag gaan we de tuin in, als het ten minste droog blijft.
Wellicht nog een keer gras maaien, want er ligt zoveel blad op en het is nog aardig lang.
Kan ook zijn dat we het blad er afharken. Maar dat bekijken we nog. En dan gaan we de bloembollen planten. Leuk werk. Een dag werken in de tuin geeft je dan voldoening en het ziet er weer mooi uit.

 Deze gaan de grond in.
Met hopelijk dit als resultaat. De natuur staat voor niets.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe. Groetjes


Geen opmerkingen: