zaterdag 14 april 2012

zaterdag 14 april

Het was gisteren bijzonder en ontroerend om in de kerk te zijn. Lini was speciaal voor mij gekomen en het was druk. Heb nogmaals de zegen gekregen en de kerk een paaskaars aangeboden. Die gaan ze nu iedere vrijdagochtend branden en na mijn tocht kom ik weer op een vrijdagochtend. De pastoor zei; het is Pasen en de opstandig wordt de komende weken volop gevierd tot aan Pinksteren. Nou dat ontroerde me best wel, ben ik die hele tijd op stap........opstanding.  Toen ik thuis kwam lagen er kaarten van allerlei mensen met mooie woorden en van Lini kreeg ik nog een heel mooi reisdocument meegekregen die ik op mijn hart zal dragen. Och lieve volgers en lezers ik weet niet wat me overkomt. Het voelt zo heerlijk al die mensen om me heen die zo met me meeleven. Ik ga vredig en gelukkig op stap. Bedankt allemaal voor alles wat jullie voor me doen.

Zaterdag
Mijn neven met hun partners komen nog even langs om afscheid te nemen. Gezellig en fijn dat ze nog aan me denken. Dan nog even naar de zonnebank en daar afscheid nemen.

Van een medewerkster heb ik het verzoek gekregen om een kaarsje op te steken voor haar in Lourdes.
Zo heb ik zovele verzoeken gekregen. Ook om een aantal schelpjes te leggen bij de Cruz de Ferro in Spanje op een berg van 1504 meter hoog.
Ik zal het allemaal proberen te regelen. Heb alles klaar liggen en genoteerd in mijn reis dagboek die ik van Henny heb gekregen. Mooi boekje Henny waar ik veel in kwijt kan. Ik zal veel schrijven en heb dan ook nog twee andere boekjes mee. Het logboek voor de Pelgrims en een boekje van Ellen die ze voor me mee heeft genomen uit Beijing. Zeker zal ik ook de boekjes Wijsheden op een tegeltje van Vera meenemen en Schalks & Wijs van Klazien met niet te vergeten het doosje Wandelvoer.
N.O.P.se  pepermunt wandelvoer
Ik zal er allemaal van genieten en dank jullie er voor. Als ik lees, schrijf of snoep zal ik zeker aan jullie denken.
Zo vliegt de tijd en is het nog 1 nachtje slapen en dan vertrekt de trein.


Maar eerst nog even een gezellig avondje met Max doorbrengen en een goede nachtrust.



En dan is het; Lourdes ik kom er aan.





Je moet weer stralen. 
De weg is vrij, 
de weg is open,
de weg is mateloos van mij.
Zonder bagage 
kan ik weer lopen 
want ik ben nu vogelvrij. 
Ramses Shaffy

































Geen opmerkingen: