dinsdag 3 april 2012

de papieren zijn binnen

Vorige week vrijdag heb ik de reispapieren ontvangen van de TREINREISWINKEL.
Ziet er allemaal keurig uit en goed verzorgd. Zelfs met omschrijvingen hoe te reizen, waar op te letten en wat te doen bij vertragingen of andere ongemakken. Ik heb er wel vertrouwen in dat dit goed komt.

Op naar Lourdes.


Maar eerst nog wat zaken afhandelen om ook rustig op pelgrimage te kunnen gaan.
Ik wil alles goed achter laten en zoals het er nu naar uitziet gaat dat lukken ook.
Dus deze week en volgende week nog heel wat zaken regelen.


Horizon rondom, 
eindeloos de velden, 
gerooid, geel, 
in een razende ruimte, 
mijn weg, er is er maar één. 
Langs een oever van dorre distels
-alles steekt, zelfs het licht-
stroom ik, wind tegen, verder......
Ik nader, nader mij......
Gied ten Berge

Geen opmerkingen: