donderdag 12 april 2012

Hoogeveen

Gisteren was ik in Hoogeveen. Mijn mede blogger en goede vriendin in Hoogeveen nog even goedendag wensen. We, Grietje en ik hebben zoveel beleefd en kunnen zo goed met elkaar overweg. Ik moest haar nog even zien.  Het was gezellig en we hebben weer flink bijgepraat.


Grietje heel veel succes met alles en vooral doorgaan met je mooie blog.
Neneh.nl ik geniet er alle dagen van.
Zo dan weer een dag dichter bij het vertrek. Het gaat nu super snel.
Vandaag alles in en om het huis aan de kant maken. Zo regelen dat de oppassers er niet al te veel werk van hebben. 6 weken op iemands huis passen is eigenlijk wel veel van mensen gevraagd, maar ze doen het graag en daar ben ik ze dan ook heel dankbaar voor.
Mijn super buren de Koetjes (Gerrit-Jan en Cobie, Niels en Danielle) en mijn super vriend Max.
Alvast heel erg bedankt dat jullie dit voor me doen.
het voorjaar dient zich aan dus het gras moet gemaaid.
de brievenbus moet geleegd
de planten moeten water hebben
Ga zo maar door. Er is toch altijd wel wat, wat even aandacht vraagt en ik ben er van overtuigd dat mijn huis geen aandacht te kort komt.

Er bestaat geen kommernis in de wereld, 
die men niet van het lijf lopen kan. 
Sören Kierkegaard

Geen opmerkingen: