vrijdag 13 april 2012

naar de kerk

Het is vrijdag en nog wel de 13e (ben gelukkig niet bijgelovig).
Heb gisteren goede berichten gekregen van de huisarts. Mijn 24 uurs meting is geslaagd en ik kan zonder medicijnen op stap.
Ga vanochtend naar de kerk in Stadskanaal (niet bijgelovig maar gelovig) en het graf van mijn ouders.
Ik heb het beloofd toen ik de pelgrimszegen heb gekregen dat ik voor ik vertrek nog een keer weer langs kom en dat moet dan nu gebeuren anders lukt het niet meer. Het graf van mijn ouders ga ik nog even netjes
maken en ik steek een kaars op.


Tot in juni

Nog even een kopje koffie drinken bij Lini en daar afscheid van nemen en dan weer naar huis om de was verder af te werken. De laatste keer wassen en strijken. Alles weer netjes. O nee het bed moet nog verschoond en dat gaat morgen gebeuren. 

De soorten die overleven 
zijn niet de sterkste 
en ook niet de meest intelligente, 
maar het zijn die soorten 
die zich het best aanpassen aan de omstandigheden.
Charles Darwin









2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Pelgrim Albert,
Wij zullen met je meeleven de komende weken en we zullen je op de blogvoet volgen.
Wij hopen dat je een goede tocht maakt. Vooral genieten is het credo en gezond weer terug komen.
Succes,
Fokke en Leny

Anoniem zei

dag Bert,

je kloostermaatje zendt je vrede en goeds op al je wegen! Vanuit Zutphen volg ik je trouw, en als ik over veertien dagen naar Lourdes ga, zal ik aan jou, lopend op de Camino, denken.

hartelijke groet,
Trudy