zondag 15 april 2012

15 april

Het is zondag 15 april. Alles is gepakt en het is tijd om afscheid te nemen.
Nog snel een paar mailtjes versturen en wat ontving ik een mail van nu mijn mede pelgrim Hennie.
Ze hoopt dinsdag Vézelay te bereiken en heeft er inmiddels al 1000 km op zitten.
Ze herhaalde nog eens onze pelgrimszegen uit Uithuizen en die luide:
God voor je, God achter je, God overal waar je gaat. Hij komt je te hulp en draagt je in zijn arm. Ga met God pelgrim Bert.
Bedankt Hennie dat je hem nogmaals herhaalde. Ik wens jou verder een Bon Camino en we houden contact.
Nu ga ik op stap.

Max brengt me naar Haren om daar in de trein te stappen. Hij reist nog met me naar Schiphol.
Woensdag zat ik in de trein vanuit Hoogeveen en begaf hij het onderweg bij Beilen. 10 minuten vertraging en veel geschok en gedoe. Maar ik kwam nog aan in Haren. Maar het kan nog erger en dat moeten we niet hebben.

Het zal allemaal wel los lopen en morgen laat ik weten hoe de reis is verlopen.
Na een overstap in Schiphol en Parijs kom ik aan in Lourdes en logeer ik de komende dagen in hotel:


Aan de 61 Boulevard de la Grotte

De weersverwachting voor Lourdes de komende 5 dagen
vandaagmorgenzaterdagzondagmaandag
ochtend
middag
avond
ochtend
middag
avond
ochtend
middag
avond
ochtend
middag
avond
ochtend
middag
avond
Min (°C)
Max (°C)11°11°13°11°
Wind Bft2 /
2 /
2 /
2 /
2 /
Neersl. (%)95%75%50%90%80%
Neersl. (mm)5,5 mm3,5 mm3 mm7 mm5,5 mm
Weercijfer
De weersverwachting van 12 t/m 16 april  heb ik hier afgedrukt. Kijken of het ook regenachtig is. Dat laat ik morgen weten.
Een weg is een pad waarlangs je voortgaat
terwijl je elke dag 'n beetje groeit. 
Andrée Chédid



















Groetjes

Geen opmerkingen: