woensdag 11 april 2012

Afscheid

O wat lief van al die mensen die nog afscheid van me willen nemen.
Krijg telefoontjes en mailtjes in de trant van kom je nog even langs? Wil nog even je stem horen.
Wil nog even bij je langs komen. Hieruit spreekt hoeveel mensen om je geven. En dat is wederzijds.
Ik wil ook nog zoveel, maar de tijd is beperkt. Dus dat wordt deze week keuzes maken.
Ik wil in de voorbereidingen niet in tijdnood komen.
Nog even naar de kaper vandaag, daarna de bloeddrukmeter weer inleveren na de 24 uur meting en dan samen met de huisarts kijken wat de resultaten zijn.
Vervolgens opruimen en inpakken. Heb alles voor de reis klaar liggen en dat ga ik inpakken om zeker te weten of het in mijn rugzak past. Nog een keer de papieren doornemen en dan rustig de laatste dagen in met hier en daar een bezoekje en wat kleinigheden regelen.
Ik wil iedereen die ik niet meer heb kunnen bereiken bij deze bedanken voor de belangstelling en de reacties die ik mocht ontvangen en ik hoop dat jullie mijn blog blijven lezen. Ik zal mijn best doen het dagelijks bij te werken. Moet nog even afwachten of het wel overal werkt, maar dat is het avontuur. Het zal niet rijkelijk geïllustreerd worden met foto's en filmpjes, want dat kan mijn apparatuur niet aan. Maar daar moet ik nog een oplossing voor zien te vinden.
Ook dat lost zich wel weer op.
Mensen tot in juni dan hoop ik jullie hier of daar weer te ontmoeten of een berichtje van jullie te ontvangen.
Ik denk dat ik met mijn blog doorga, heb er veel plezier van en vindt het leuk om te doen.
Hoe ik het in de toekomst ga doen, dat weet ik nog niet, dat is een vraag.
Het begint voor mij te voelen als een publiek dagboek en het voelt goed, helemaal als er mensen op reageren.



God heeft een land geschapen 
waarin een overvloed aan water is, 
opdat de mensen kunnen leven;
én een land waar geen water is, 
opdat de mensen dorst hebben;
en hij schiep een woestijn, 
een land met en zonder water, 
opdat de mensen hun ziel vinden. 
Touaregs spreekwoord

Geen opmerkingen: