maandag 9 april 2012

Paasmaandag

De meubelboulevards zijn open. Heel Nederland trekt er op uit.
Dus Max en ik kunnen niet achter blijven. We hebben nog een kaartje van de NS voor 2 euro en gaan vandaag dan ook een dagje met de trein op stap. Waar naar toe? Dat zal nog nader bepaald worden.
Morgen een verslag hiervan.
Hierbij een leuk liedje van Kate Winslet.

Lieve volgers en lezers ook een fijne 2e paasdag. 

De weg leidt altijd ergens heen, 
hij komt er ook vandaan. 
De plaats waar ik vertrek 
kan ooit mijn eindpunt wezen. 
Zo kan ik alle kanten uit, 
er komt geen einde aan. 
Aan de weg zelf valt nooit het einddoel af te lezen. 

Mijn stappen op het pad zijn echter doelgericht 
ik weet wat mij beweegt 
en waar ik heen wil gaan. 
Zo krijgt de weg voor mij 
een naam en een gezicht, 
ontleend aan mens, natuur
en aan de grond van mijn bestaan. 
Vrij naar Tijs Dorenbosch 

Geen opmerkingen: