zaterdag 9 juli 2011

wandelen in Hoogezand



Alles moet zijn plekje krijgen. Dus pak ik de wandelschoenen weer en probeer mijn gedachten te ordenen.
Ben wel erg moe en kan overal wel slapen, maar met wat rust en veel slapen zal dat ook wel weer bijtrekken.
Wilde gaan wandelen in Zuidlaren, maar daar was het veel te druk. Er is een feest op komst en alles wordt versierd......de Oostermoerfeesten denk ik.
Dus maar gewandeld in Hoogezand met zijn mooie parken. Daar vind ik de rust en kan ik tot mezelf komen.
 Het Gorechtpark in Hoogezand leent zich uitstekend.

Impressies genoeg en plekjes om even rustig te zitten ook. Dus dat doe ik dan ook.
Vervolgens een kopje koffie gedronken met een plakje cake bij de NOVO
Het is bij het winkelcentrum in Hoogezand waar je goed geholpen wordt door de medewerkers en even tot jezelf kunt komen.
Op naar de dag van morgen.

Geen opmerkingen: