maandag 25 juli 2011

Stadskanaal

Was in Stadskanaal heb daar wat klusjes verricht bij het graf van Moeder en Vader.
Alles even weer netjes gemaakt en een paar bloemen neergelegd.
Daarna even koffie gedronken bij mijn Tante Sannie. Dat is nu nog de enigste die er over is van de generatie van mijn ouders. Ze was heel blij dat ik even langs kwam. Hebben samen een kopje koffie gedronken en ik heb beloofd dat ik gauw even weer langs kom.
Vervolgens rond gelopen langs het gemeentehuis en zo verder.
 Daar staat hij dan Cornelis Dopper. De componist die veel voor Stadskanaal heeft betekend. Vroeger stond er een hotel in Stadskanaal met een zalencentrum. Volgens mij naar hem vernoemd.
Al wandelende gaan er toch allerlei herinneringen door je heen.
Mooi te zien dat de wereld gelukkig weer door draait en dat het hele Geert Teis centrum in de steigers staat.
Het theaterseizoen zal wat betreft het gebouw een frisse start maken.
Ben benieuwd heb heel wat kaarten besteld wat dit Theater weer brengt het komende seizoen.

Geen opmerkingen: