woensdag 20 juli 2011

pelgrim

Waarom doe je niet mee aan de 4daagse van Nijmegen? Dat vragen veel mensen mij. Mijn broer doet mee en is er helemaal door gegrepen. Ik heb hem nog nooit gelopen dus mag ik er eigenlijk niet over oordelen. Maar ik zie dingen op de TV waarvan ik denk "laat dit aan mij voorbij gaan". Als kuddes hossen en rennen ze door de hekken nadat ze eerst gescand zijn om vervolgens de gebaande weg te lopen. Alles wordt verzorgd en men heeft maar 1 ding te doen en dat is lopen. Het lijkt me helemaal niets. Een groot volksvermaak dat wel en het zal heel gezellig zijn, maar niet voor mij. Waar ik de grootste hekel aan heb is dat gejammer voor de TV. Over blaren en allerlei andere zaken. Het lijken allemaal wel borderliners. Als ze maar lang genoeg zeuren worden ze vanzelf slachtoffer en dat vinden ze nog leuk ook. Wie is er nou zo gek. O je geef ik toch een mening over iets wat ik niet weet. Maar 1 ding weet ik wel het past niet bij mij.......de pelgrim.
 Maar ja in Mekka gaat het ook massaal.
Nee ik ga toch maar in eenzaamheid om helemaal tot mezelf te komen. Binnenkort toch eens een paar dagen achter elkaar wandelen om te kijken hoe dat werkt. Vervolg van mijn wandeling Uithuizen /Hasselt oppakken in Ten Boer en zo verder. Ik neem me nu voor dat volgende week weer op te pakken.

Geen opmerkingen: