zaterdag 30 juli 2011

levensgenieter

Wat is nu een levensgenieter.
Ik las een defenitie op internet.
Je moet er in geloven natuurlijk.
Een levensgenieter is een Bon Vivant.
De fixatie van de 7 is fascinatie naar het buitengewone, vraatzucht
Voor de 7 is het groeipunt 5 (de waarnemer)
Voor de 7 is het stresspunt 1 (de perfectionist)
De verbonden typen van de 7 zijn de 6 , 8, 5 en de 1
De niet verbonden typen van de 7 zijn de 2, 3 en de 9
De vleugeltypen van de 7 zijn de 6 en de 8
De 7 behoort tot de hoofdtypen


Dit zegt mij dus helemaal niets. Lijkt wel een rekenmachine, maar toch als ik zie vraatzucht......Ja ik eet wel veel tegenwoordig. De waarnemer.......ja doe ik....ben ik. Perfectionist.......ben ik.
Even verder kijken.

Hoe herken je de 7
  • Nonchalante attitude
  • Enthousiast over eigen woorden
  • Praat graag (en veel als hij aan de praat is)
  • Een zekere timiditeit
  • Vaak speelse allure
  • Zevens kunnen zo gefascineerd zijn dat ze iets af willen maken (boek schrijven), eventueel samen met (want afmaken is lastig
  • Mooie praters
  • Kunnen goed brainstormen
  • Onderhoudend
  • Toveren met woorden
  • Aangenaam gezelschap
  • Kwinkslagen
  • Luchtig
  • Weet bijna ongemerkt van onderwerp te veranderen
  • Bedenkers van reclame, maar voeren het niet uit
  • Zoeken altijd het buitengewone
  • Zin altijd op zoek naar het nieuwe
  • Houden van nieuwste snufjes
  • Vertonen vluchtgedrag
  • Geen goede kompaan bij problemen, ze bieden wel afleiding maar hebben moeite met emoties.
  • Houden van het goede leven
  • Gezelschapsdrinkers
  • Ze willen hun steentje bijdragen aan de wereld
Ik lees maar niet verder want veel klopt. Zal wel vluchtgedrag zijn, maar ik voel me goed en ga maar gauw weer wat anders doen.

Geen opmerkingen: