zaterdag 28 september 2013

van Wedde naar Winschoten

zaterdag 28 september 
Het was gisteren prachtig mooi nazomer weer. We hebben heerlijk gefietst en onderweg genoten van al het moois. De velden zijn bijna leeg. De laatste aardappels en bieten worden van het land gehaald en de boer heeft daarmee zijn oogst binnen. Ik hoop dat ze straks kunnen zeggen "het was een goed jaar".
Kijk toch eens wat een mooie gezicht. Deze foto is genomen achter Sappemeer.

Volgens mij waren het de knollen maar het kan ook een groenbemester zijn. 
Prachtig die lucht en dan die verte. Het was er heel stil. Heeeeeeeerlijk. 
Wij zijn al op stap. We moeten ons melden in Winschoten tussen 8.30 en 9 uur en vandaar worden we met een bus naar onze start plaats gebracht Wedde. 
We lopen dan via Wedderveer en Blijham naar Winschoten en daar in Winschoten wacht ons een verrassing. 
Wat dat wordt in mijn geboortestad? Ik zou het niet weten. Ik denk aan een versnapering. 

Dit is de mooie omgeving van Wedderveer.

Mooie boerderijen in Blijham met de bekende slingertuinen. 


Ja en dan Winschoten....molenstad. 
Hopelijk hebben we een mooie gezellige wandeldag beleefd. 
Morgen verhaal ik wel hoe deze eerste dag is verlopen. 
Groetjes en veel zonnestralen wens ik jullie toe. 











Geen opmerkingen: