dinsdag 17 september 2013

sister act

dinsdag 17 september
Zo het gaat gebeuren, we gaan naar Sister Act. Een lang verwachte droom.
Ik ben benieuwd of het ook zo is als ik me voorstel.
Het lijkt me in ieder geval geweldig.
We hebben al heel wat musicals gezien in het Circustheater.
Het is feest, want dit is het 20e jaar dat er musicals worden opgevoerd in het Circustheater.
Joop heeft ons daarom een korting gegeven van € 20,00 per kaart en dat is mooi meegenomen.
We gaan naar de matinee want vanuit het noorden is dat dan mooi te doen.
"s morgen weg, "s middags de voorstelling en dan "s avond weer naar huis.
Zo vanochtend maar eens even wat bloed afgeven. De verdenking is nog steeds dat ik suikerziekte heb en dat moet in de gaten gehouden worden. Dus nuchter en dan bloed aftappen.
Volgende week naar de huisarts voor de uitslag. Ook dat is even afwachten.
Max en ik zijn in training voor de Tocht om de Noord.
Een wandeltocht van Ter Apel naar Delfzijl langs de sporen van Ol Graitje. Een treintje die in vroegere tijden dit traject reed. Dit is ongeveer 80 km. Maar wij doen 2 x 15 km. We zijn al wat ouder en mogen best wat minder kilometers maken. Het is het weekeinde van 28 en 29 september. Alle papieren hiervoor zijn ook inmiddels binnen.



Dat wordt dan



Maar eerst moeten we nog wat kilometers maken in de omgeving van Kolham.
Gisteren de eerste 10 km er gelopen en de komende dagen maken we ook wel de nodige kilometers.
Een fijne dag allemaal.
Groetjes






Geen opmerkingen: