donderdag 26 september 2013

ruzie

donderdag 26 september 
Een uurtje later als gewoonlijk, maar hier is hij dan.
Gisteren een bijzondere dag. De hele dag de kamer debatten gevolgd,  die begon met die afschuwelijke Wilders, die met zijn gedrag mensen het bloed aan het koken brengt. Als dit een voorbeeld moet zijn voor de toekomst.
Dan weet ik niet wat ons te wachten staat. En onze kamer voorzitter wist zich er weer eens geen raad mee.
Die vrouw mag wat mij betreft wel af nokken want die leert het volgens mij nooit.
Waar alles nog toe leidt in dit jaarlijks ritueel. Morgen zullen we het weten.
Rutte zal vandaag wel eindeloos aan het woord zijn en dan is het .....we gaan over tot de orde van de dag......
Maar daarom niet getreurd ik heb gisteravond heerlijk gegeten bij Shufu State in Groningen.

Voor we hier gingen zitten hebben we nog een uur gelopen in het bevrijdingsbos. Altijd leuk om hier rond te lopen.
  

 Op dit plein hier achter hebben we nog een heerlijk wijntje gedronken en wat borrelhapjes genomen en toen zijn we naar Shufu gegaan en hebben daar onze magen verder gevuld. Rond de klok van 22.30 uur was ik weer thuis.
We hebben gelijk een nieuwe afspraak gemaakt en zien elkaar eind november weer. Waar? dat organiseert Marinka en die laat het t.z.t. weten waar we verwacht worden.
Vandaag gaan we op bezoek bij een nicht van Max en haar man in Onnen. Haar zoon heeft mooie paarden en ze wonen daar zo gezellig. Altijd fijn om familie te bezoeken.
Zo dit was het even weer, ik ga de bedden verschonen en aan de kook......we eten macaroni.
Een fijne dag allemaal.
Ik zou Wilders mee willen geven:
Respect vraagt erom de ander vanuit zijn perspectief te bekijken niet vanuit het jouwe. 


Geen opmerkingen: