vrijdag 13 september 2013

Ongeluksdag

vrijdag 13 september 
Het is vandaag vrijdag de dertiende.....ongeluksdag zegt men. 
We zijn niet bijgelovig maar toch zijn we gisteren maar doorgereden. Want wat wil het geval.
We vertrokken van de parkeerplaats bij het hotel en moesten een drukke verkeersweg oprijden.
Staan te wachten en toen de kust veilig was rij ik weg en we horen een heel vreemd geluid.
Kijken en ja hoor ik heb een verkeerszuil over het hoofd gezien en aan diggels gereden.
Stoppen en er staat gelijk een Duitser achter ons die zegt dat we een verkeerszuil omver hebben gereden.
Ik zeg tegen hem dat hoef je me niet te vertellen dat weet ik zelf ook wel.
Of hij de politie moest bellen ik zei nee dat hoeft niet dat doen we zelf wel.
We zijn terug gereden naar het Hotel en daar hebben we de politie gebeld.
Die waren er ook vrij snel.

En daar ligt hij aan de grond. 
De politie heeft alles genoteerd en zei dat ze het door zouden geven aan de gemeente en dat die het op zou ruimen en een nieuwe zou plaatsen en dat zij het verder af zouden handelen met de verzekering. 
De dame van het hotel zei dat het absurd was dat daar een paal stond want hij werd minstens één keer per week omver gereden. 
En onze auto? Nou werkelijk niets aan te zien. 
We stonden verbaasd. Vond het net de auto van A-team. Maar de schrik zat er wel even goed in. 
Gebeld met de garage en ook nog even gevraagd naar de alarmering voor de bandenspanning. 
Na wat tips hebben we dat in ieder geval kunnen resetten. 
Weer een zorg minder. 
Toen op weg naar Kassel. 
Toen we daar rond een uur of drie in de buurt waren hebben we besloten dat we door gingen rijden. 
Ik dacht bij me zelf laten we dat maar doen. Het is morgen vrijdag de dertiende wie weet wat er nog meer gebeurt. 
Vandaag maar even langs de garage om hem helemaal even na te laten kijken. 
De auto heeft het fantastisch gedaan deze vakantie. We hebben er van genoten. 
Zaterdag laat ik nog wat foto's zien van allerlei dingen die ik met de camera heb gemaakt. 
De meeste foto's die ik de afgelopen dagen heb geplaatst kwamen van internet of de telefoon. 
Een fijne dag allemaal en denk er aan het is vrijdag de 13e. 
Groetjes 

Geen opmerkingen: