maandag 2 september 2013

Bühl

maandag 2 september
Het is gelukt we logeren in het klooster. Wat een machtig gebouw en wat schoon en vriendelijk allemaal. Er verblijven nog ongeveer 100 zusters. Mooi tuinen en alles is zo open. Je mag bijna overal rond lopen. Op het moment dat ik dit schrijf hebben we nog niet ontbeten dus kan ik nog niet vertellen hoe dat was. Dat doe ik dan ook morgen. 
De reis hier naar toe is voortreffelijk verlopen. we zijn om ongeveer 9 uur van huis gegaan en hebben nagenoeg geen oponthoud gehad. We waren bij het klooster om ongeveer 16 uur en hebben gelijke een mooie kamer toegewezen gekregen. Het was wel gelijk boter bij de vis. Maar twee overnachtingen en ontbijt voor 126 euro dat is goed te doen. Vandaag gaan we Buhl bekijken en de camping bezoeken waar mijn vader overleden is.
De wifi verbinding is hier uitstekend, dus zal ik ook eens proberen of ik wat fotomateriaal kan plaatsen. Voor vandaag gaat dat niet lukken. Ik vertel morgen meer over onze belevenissen. 
Groetjes. 

Geen opmerkingen: