woensdag 18 september 2013

Prinsjesdag

woensdag 18 september
De day after. Wat een gebeuren.....voor het eerst sinds jaaaaaaren een koning die de troonrede uitspreekt.

Daar zat hij dan. Volgens sommige commentatoren verdiende hij een acht en daar kon ik me wel in vinden.
Maar ja met zijn vrouw de koningin aan zijn zijde moet het ook wel lukken.

Ze zag er weer piekfijn uit.
Stond ook goed bij de gouden koets en de troon.

Daar zaten ze wel wat onwennig. Het lijken me ook geen comfortabele dingen om in te zitten.
Dit kwam op mij een beetje over als een poppenhuis. Maar dat vind ik altijd als ik die taferelen zie.
Hopelijk hebben ze achter de paleis muren een gewoon leven, want anders denk je toch ook dat ze niet meer van deze tijd zijn. Wie reist er nu nog in een koets? Wie leeft er nog in een stoffig kasteel?
Wie leeft er nog tussen het antiek? Volgens mij ruiken ze zelf nog muf. Nee zij liever dan ik.
Dit is toch geen leven. En dan ook nog naar andermans popen dansen en dan helemaal naar de ideeën van die maffe Rutten. Wat een beleid zeg. Ik hou mijn hart vast voor dit beleid. Ze jagen ons met elkaar naar de afgrond in. Nee ik hoop dat we zo snel mogelijk verkiezingen krijgen en we van deze bende af zijn.
Dit is niets.......het land wordt afgebroken. Laten we zo snel mogelijk een verkiezing krijgen en een zaken kabinet creëren van mensen die verstand van zaken hebben. Dit team van haantjes en kippetjes deugt niet.
Kijk toch eens naar die hoedjes en die stomme kopjes er onder.
 Marianne vond ik wel leuk


Nou dag allemaal ik groet jullie het allerbeste en tot over een jaar.
Ik heb weer genoeg geneuzeld ik wens jullie een fijne woensdag toe.
Groetjes 

Geen opmerkingen: