vrijdag 6 september 2013

Reschenpass

vrijdag 6 september 
Gisteren een flink stuk gewandeld. Naar Kajatansbrucke en weer terug. Helemaal langs de Inn. Ook nog wat boodschappen gedaan en een Hollandse pot gekookt. Heerlijke bloemkool met een varkensfile en gekookte aardappelen. Het was al weer even geleden dat we aardappelen gegeten hadden. Alleen maar patat of iets anders maar geen gekookte aardappel.
Hier nog een foto van het optreden van de plaatselijke muziekvereniging. Op dit podium zijn mijn ouders heel wat keren geëerd in verband met een jubileum iedere 5 jaar werden ze weer naar voren geroepen. In totaal 6 keer volgens mij. Want ze zijn hier 31 jaar geweest. 
Dit is het gebouw waar de eigenaren woonden en waar beneden een winkeltje was met de toiletruimtes en de wasgelegenheid. Alleen de naam herinnert nog aan vroegere tijden. 
Toen we gisteren langs het Hotel liepen hoorde ik iemand Markus roepen en toen ik keek wie er reageerde zag ik een man. Die zo van rond de 40 was en dat kan wel kloppen. Toen we hier kwamen was Markus een puber en was zijn vader net overleden De hele familie was in rouw. Begrijpelijk. Het hotel stond op het punt van faillissement en de camping was ook aan het aftakelen.
Het hotel heeft nu een vreemd kleurtje en nodigt nog niet echt uit om er te komen. 
Er zaten gisteren wat wolkjes rond de bergtoppen, maar verder was het prachtig weer en een temperatuur van zeker 30 graden. 


De voorspellingen zijn vandaag en morgen nog zulk mooi weer en daarna kans op regen Maar wij hebben dit weer te pakken. 
Groetjes en tot morgen. 




Geen opmerkingen: