maandag 3 oktober 2011

weer terug

Bedankt Zonnebloem wil ik zeggen. Mensen wat heb ik een geweldige week gehad. Ik het de kriebels en ga me weer aanmelden voor een vakantie met de Zonnebloem.. Ik wil deze week een verslag doen per dag alsof het de week zelf is. Dus vandaag.....maandag is eigenlijk de vorige week toen we werden ontvangen.

Op maandag 26 september begon mijn spannend avontuur.
Rond 10.30 uur werden we verwacht in het Parc Spelderholt te Beekbergen.
Had vooraf een mede vrijwilliger gemaild of we samen konden reizen en dat was akkoord.
Dus rond 8 uur stond ik in Slochteren bij Janny voor de deur. Het ijs was gelijk gebroken want we konden samen heerlijk Gronings praten en hebben dan ook heel wat besproken in de 2 uur dat we naar Beekbergen reden. Daar aangekomen werden we gelijk ontvangen door de leiding van deze week en kregen we een kamer toe bedeeld. Ik moest deze week de kamer delen met Gerard en na een kennismaking heb ik de spullen uitgepakt en kon het beginnen. Na een kennismakingsronde en wat huishoudelijke zaken kwamen de eerste gasten al binnen. Deze werden ontvangen en naar de kamer begeleidt. Vervolgens kregen we een rondleiding aangeboden over het park

DSCN7769

SAM_0118
SAM_0132
Dit park wordt verzorgd en dus het hotel ook van de kamers schoonmaken tot en met het restaurant door verstandelijk gehandicapten. En wat doen ze hun werk geweldig zie hier boven het dessert van het diner.
Na deze eerste kennismaking met gasten, vrijwilligers en de accommodatie voelde alles al gelijk vertrouwd.
Na een gezellige spelletjes avond hebben we ons naar bed gespoed om de volgende ochtend weer fris en fruitig aan de slag te kunnen gaan. Dat beloofde een spannende dag te worden. In een koets door de omgeving.

Geen opmerkingen: