donderdag 27 oktober 2011

Hontanas en verder

Vanuit Hontanas op naar Frómista dit is ongeveer 35 km. De etappes worden steeds langer en ik denk dat ik in de praktijk toch een andere ga maken. korter. 35 km en dat dagen achter elkaar dat doe ik niet zoals ik er nu over denk. het zijn ook eindeloze wegen zie foto. Etappe Hontanas - Fromista
Volgende etappe Frómista Carión de los Condes 19 km. dat zijn mooie afstanden.
Etappe Carrion de los Condes - Ledigos
Dan volgt Ledigos dat moet ongeveer 26 km zijn.
Daarna naar El Burgo Raneros 32 km.
Etappe Ledigos - El Burgo Raneiro
Vervolgens naar Mansilla de las Mulas 23 km.
Dan verder naar León 19 km.
LeonLijkt mij een plaats om even op krachten te komen.
Dan op naar Villadangos 25 km.
Verder naar Astorga ook weer 25 km.
Etappe Villadangos - AstorgaAstorgaAstorga
De volgende plek is Rabanal 30 km verderop.
Dan op naar Ponferrada 30 km en het beroemde cruz de ferro.
Etappe Rabanal del Camino - Ponferrada  Cruz del Ferro Etappe Rabanal del Camino - Ponferrada  Ponferrada
Als je die stad toch ook binnen loopt heb je volgens mij ook het idee een sprookjespark binnen te lopen. Wat een poort zeg.
Vervolg is Villafranca del Bierzo ligt ongeveer 25 km verderop.
Dan naar El Cebreiro weer ongeveer 25 km verder
Etappe Villafranca del Bierzo - O CebreiroWat een natuurschoon.
Dan naar Sarria weer 25 km verder.
Etappe O Cebreiro - Sarria
Langs deze wegen naar Portomarin weer 25 km
Verder naar Palais de Rei ook ongeveer 25 km.
Dan naar Arzua dat is ongeveer 30 km.
 Etappe Palas de Rei - Arzua
Dan nog naar Monto de Gozo een etappe van ongeveer 20 km
Vervolgens nog ongeveer 20 km en dan is het Santiago de Compostela
Santiago de CompostelaSantiago de CompostelaSantiago de Compostela
Met die imposante kathedraal.
Zo denk ik ongeveer de route te gaan afleggen.
Eerst de Jacobsroute in het noorden van Nederland afleggen.
Donderdag ga ik lopen van Langelo naar Vries.
Hiervan doe ik vrijdag verslag.



Geen opmerkingen: