dinsdag 25 oktober 2011

vervolg van mij voorgenomen route

Ik was blijven steken in Pamplona.
Moet er ook even weer in komen. Kan me wel voorstellen dat mensen zeggen die de camino gelopen hebben dat je hem eigenlijk niet moet gaan onderbreken.
Onderstaande link is dan mooi om er weer in te komen. De muziek en de beelden zijn prachtig. Het is ruim 9 minuten weg zwijmelen.
http://www.youtube.com/watch?v=BRt7YYvheQw
De volgende etappe zal worden Pamplona - Puente la Reina lengte 24 km.

Dat wordt dan wandelen en genieten volgens mij van de natuur.
 Etappe Cizur Menor - Puente La Reina
Ik lees momenteel een reisverslag van iemand die ongeveer de route heeft afgelegd zoals ik het voor me zie.
Het is uitgebreid gedocumenteerd en voor zien van allerlei foto's en tips.
Dat ga ik verder gebruiken voor deze voorbereidingen.
De volgende etappe zal dan zijn naar Estella een route van 22 km.
Etappe Estella - Los Arcos
De etappe daarna is tot Los Arcos een etappe van 21 km.
Etappe Los Arcos - LogroñoHet zijn volgens mij lange eindeloze vlaktes maar zo te zien wel mooi.
Een aantal maanden geleden liep ik in noord Groningen en werd in het boekje geschreven dat het daar deed denken aan dit landschap. Nou ik dit zo zie moet ik er ook aan denken.
Morgen het vervolg.

Geen opmerkingen: