zaterdag 8 oktober 2011

zaterdag

Afscheid nemen. Zorgen dat alles weer is opgeruimd in het hotel en de gasten weer veilig in de diverse autos en busjes plaats laten nemen. Ik durf te zeggen dat een ieder op zijn of haar wijze met volle teugen heeft genoten.
Als ik zelf terug kijk op deze week kan ik ook zeggen dat het een geweldige ervaring is geweest en dat ik me weer opgeef voor een volgende vakantie.
SAM_0248
SAM_0245
SAM_0250
De gezelligheid, de saamhorigheid, de hartelijkheid en het plezier van de gasten waren een inspiratiebron voor mij om door te gaan. Wat ik erg op prijs stel als ex werknemer in de gezondheidszorg is de profesionaliteit waarmee deze week vorm is gegeven zowel in activiteiten als in de zorg.
Nogmaals Zonnebloem hartelijke dank het was een fantastische week.

Geen opmerkingen: