donderdag 5 december 2013

storm

donderdag 5 december
Ja hoor de wind waait door de bomen. Er wordt zware storm voorspelt.
Reizen met de trein is niet aan te bevelen. Dus we blijven vandaag lekker thuis.
Gisteren het huis verder opgetuigd voor de kerst en alle kranten en bladen doorgezocht en geselecteerd.
De oud papier mand is al weer aardig vol.
Verder kregen we van de buurman een maal prei en dat heb ik heerlijk klaar gemaakt.
Het was goed toeven achter het raam gisteren.
Vandaag zal niet anders worden. Er is genoeg te doen en met dit ruige weer ben ik ook maar het liefst thuis.
Ik hoop niet dat we weer van de toestanden krijgen als op 28 oktober, hoewel ze wel extreme windsnelheden voorspellen. We wachten af en zullen zien hoe het uitpakt.
Eén ding hoop ik wel dat de boom die tegen het tuinhuis leunt niet gaat verschuiven en de hoek meeneemt als hij valt. De buurvrouw zal hem het komende weekeinde laten verwijderen en ik hoop dat het niet te laat is.
Ik wens jullie allemaal een fijne sinterklaas avond en hoop dat jullie allemaal flink worden verwend.
Tot morgen.

Geen opmerkingen: