woensdag 4 december 2013

het weer van Harma Boer

woensdag 4 december
Maandagavond voor de TV naar het nieuws van de regio kijken en plotseling komt je oud collega nu vriendin in beeld. Plus de plek waar ze woont in de Steeg in het mooie plaatsje De Groeve.
Harma de weervrouw was daar enkele dagen eerder langs gereden en had gedacht dit is een mooi plekje om een uitzending op te nemen. Diny dacht, wat is dit bij ons voor het huis? Samen hebben ze er wat moois van gemaakt. En het plaatje is helemaal compleet.....als Diny gaat staan harken met het blad.
Het tenslotte herfst en de bladeren vallen nog steeds.




Gisteren hier ook blad opgeruimd, maar ja die Harma voorspelt harde wind en als die uit het Westen komt dan komt er nog een volle laag blad deze kant op en kan ik weer beginnen. Maar de 7 kruiwagens vol zijn in ieder geval weg.
En dan nu vol spanning in afwachting van de goed heilig man.

 Ik wens alvast iedereen morgen een hele fijne avond toe.
Max en ik gaan ons vandaag wijden aan onze vrijwilligers baan en hopen daar weer wat mensen een dienst mee te bewijzen. Het is dankbaar werk en we hebben er nog plezier in.
Morgen gaan we waarschijnlijk een dagje op stap met de trein......waar naar toe dat is nog een vraagteken.
Even bekijken hoe de weersomstandigheden echt zijn.
Ik hoop dat The storm is over now een mooi lied van R. Kelly
Een fijne dag wens ik jullie toe.

Geen opmerkingen: