maandag 9 december 2013

huisbezoek

maandag 9 december 
Op de dagkalender staat het volgende te lezen:
Een positieve houding is de basis van een fijn leven, en de bepalende factor van jouw vermogen om anderen te dienen. 
Een mooi stukje dat ik vandaag weer goed kan gebruiken.
Vanavond ga ik weer op huisbezoek in het kader van mijn vrijwilligerswerk.
Het is een investering, maar je krijgt er veel voor terug.

Het is af en toe wel goed nadenken wat je zegt en doet tijdens zo'n gesprek, maar tot op heden gaat het me goed af en dat wil ik graag zo houden.
Daarom is het ook regelmatig studeren en lessen volgen op de computer.
De lessen bestaan uit 15 vragen die je met keuze antwoorden kunt beantwoorden en na afloop wordt je beoordeeld. Ik moet zeggen dat het me in het begin irriteerde, maar ik zie nu de positieve kanten er van in en leer er veel van.
Dus ik ga vanavond weer goed voorbereidt op stap.
En na afloop van het gesprek hoop ik ...
 weer een tevreden klant te hebben.
Een fijne dag allemaal. 

Geen opmerkingen: