dinsdag 3 december 2013

beter horen

dinsdag 3 december 
Het was mooi om bij de dia presentatie in Stadskanaal te zijn zondagmiddag.
We hebben mooie oude dia's gezien van Nieuw Buinen en de verhalen van mijn moeder begonnen weer te herleven. En wat is het historisch centrum mooi. Een prachtig oud gebouw met leuke informatieve informatie over de streek.
Max en ik hebben afgesproken dat we er op een andere dag nog eens rond gaan kijken.
Gisteren ben ik voor een hoortest geweest in Hoogezand bij Schoonenberg.
Dit was een hele ervaring. Ben al wel vaker getest en ik weet dat ik een gehoorverlies heb.
  de hoge tonen....???? helaas........ze zijn weg.
Na een grondig onderzoek bleek dat in der daad het geval, maar het is van dien aard dat een hoortoestel hier niet voor helpt. Gehoorbescherming dragen en de telefoon aanpassen is het advies, maar nog geen hoortoestel. En daar ging ik weer. Met een tevreden gevoel en de belofte dat ik dit over een jaar weer laat doen. Een controle zo ééns per jaar van een aantal zaken kan nooit geen kwaad.
Frank Boeijen zong eens : Het lied van de doofheid.
Het is nog even niet aan mij besteed. Wel om naar te luisteren. 
Vandaag even weer naar het Bronnenbad in Bad Nieuweschans en dan verder een lekker lui dagje. 
Jullie ook allemaal een fijne dag toegewenst. 


Geen opmerkingen: