dinsdag 10 december 2013

Stadskanaal

dinsdag 10 december 
Gisteren hebben we gewandeld in Stadskanaal. Leuk om daar zo rond te lopen en oude verhalen op te halen van vroeger toen ik hier naar school ging en naar de kerk. Ook even op het kerkhof het graf van mijn ouders schoon gemaakt en er een kerststuk opgezet. Ziet dat er ook weer goed verzorgd uit.
Vervolgens nog even gezellig thee gedronken bij mijn schoonzus en even geknuffeld met de hond Youp.
Hij is helemaal gek als Max en ik er aankomen.
Toen nog zo klein en fijn en nu een hele stoere knaap en hij loopt je in zijn enthousiasme zo onderste boven.
We hebben weer een beetje het huis in kerstsfeer gebracht. Morgen komt de boom en wat andere dingen en dan is het klaar. 


Wij vinden het er gezellig uit zien en daar gaat het om. 
Volgens mij is er ook niemand die het zo heeft en dat vind ik wel leuk. 
Vandaag gaan we naar het graf van Max zijn ouders en maken dat schoon en zetten er een kerststuk op. 
Dan nog even naar zijn tante in Norg en zo weer naar huis. 
Is de dag weer helemaal vol gepland. 
Maar we zijn het al dagen van plan en steeds is er wat, vanochtend eerst nog even naar het bronnenbad in Bad Nieuweschans en dan gaan we daar ook een hapje eten. 
Zo nu zijn jullie weer op de hoogte, 
Groetjes en een fijne dag. 
O ja en voor hen die een staatslot hebben een gelukkige dag toegewenst met een mooie prijs. 




Geen opmerkingen: